Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Bestellen en betalen:
U kunt het gewenste artikel in het winkelwagentje deponeren, en direct naar “afrekenen” gaan of nog verder winkelen.
U kunt uw bestelling vooraf betalen met paypall of betalen d.m.v. overboeking. U kunt ook uw bestelling ophalen bij Dejacques Damesboetiek Bisschopstraat 39 te Oldenzaal. Uw bestelling wordt verstuurd zodra uw betaling binnen is.
Helaas kan het door een computer fout voorkomen dat het door u gewenste artikel toch niet op voorraad is. U ontvangt daarom na iedere bestelling een bevestigingsmail. Mocht het onverhoopt voorkomen dat uw artikel op dat moment toch niet op voorraad is, wordt uw geld teruggestort via dezelfde wijze als u betaald heeft. Of u kunt kiezen voor een ander artikel.
Orderbevestiging
U krijgt een orderbevestiging via de mail als uw betaling is afgerond. Vervolgens krijgt u een e-mail wanneer uw artikelen zijn afgeleverd bij TNT post. TNT post levert de volgende werkdag. Als u niet aanwezig bent, wordt uw pakket nog 1 keer aangeboden de dag erna. Wanneer u dan niet aanwezig bent kunt u de bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde TNT servicepunt. Voor buitenlandse leveringen zal het dan geldende verzendtarief in rekening gebracht worden.
De levertijd van uw bestelling is na betalingsbevestiging 5 werkdagen.
Retourneren:
U kunt uw bestelling binnen 8 dagen retourneren. De artikelen dienen in de originele staat en ongedragen retour gestuurd te worden. Hoe gaat dit in zijn werk:
U meld uw retour per email aan bij marjoleinvanroon@home.nl . U ontvangt dan een online retourformulier en u vult het retourformulier in die bij uw bestelling gevoegd is. U kunt uw artikel in de bijgeleverde verpakking doen tezamen met het retour formulier en dan dichtplakken. U dient de verpakking te frankeren, u ontvangt dan de portokosten retour zodra uw bestelling door ons ontvangen is, of u ontvangt uw geld terug inclusief portokosten. Wellicht heeft u gekozen voor een andere maat of een ander artikel. Deze wordt dan direct naar u verstuurd!
Klachten:
Indien u een klacht heeft over uw aangeschafte artikel, dan verzoeken wij u een digitale foto te maken en deze naar marjoleinvanroon@home.nl te versturen. Wij zullen dan zoeken naar een passende oplossing en zo snel mogelijk contact met u opnemen.